Er is veel gebeurt: de film over de razzia in de IJmond, ‘Oorlog tot in het graf’, is gerealiseerd en heeft 5 weken in bioscoop Cineworld in Beverwijk, gedraaid. De film zal de komende maanden filmischer en vollediger gemaakt worden, en tevens een korte 55 minuten televisie versie. Er zal een première van de Duitstalige versie in november a.s. in Merseburg, Duitsland plaatsvinden.
Afgelopen 17 juni is de film over de tbs-er Max, ‘Max, een leven in tbs’, uitgezonden door Vara/Bnn. Ik blijf Max volgen met de camera en ben van plan volgend jaar of later een nieuwe versie te realiseren.
De film ‘Het Hart van Amsterdam’. Een lange documentaire over ‘het ontstaan van de georganiseerde criminaliteit in Nederland (op de Wallen)’. De film zal volgend jaar in de bioscoop te zien zijn. Onduidelijk is of het ooit op televisie komt.
En dan mijn/onze (met Jos Driessen) film ‘Afrikaanse Bruid’. Een film over de relatie tussen de Belgische Gilbert en Keniaanse Hellen. Een rollercoaster-achtige relatie. Ook een confrontatie tussen de Westerse-en Afrikaanse cultuur. De première zal plaatsvinden op 28 september a.s. tijdens het Nederlands Filmfestival. Ik beschouw het zelf als één van mijn meest controversiële films. Heb het gefilmd, zoals ‘het gebeurde’. Dus hou je vast.
Mijn meest succesvolle film ‘Foute Vrienden’ uit 2010, zal een 3 delig vervolg krijgen met ’25 jaar Foute Vrienden’. Eind 2020 zal de serie uitgezonden worden in samenwerking met de NTR op NPO2.
Een ander succes, ook in de jaren een cultserie geworden, ‘De Willems Kantine’ zal in samenwerking van ‘RTV Rijnmond’ ook een vervolg krijgen.
En daarnaast zijn andere producties in ontwikkeling en draai-stadium. Films die ik gemaakt wil zien worden. Ik beloof mezelf mijn blog een beetje bij te houden, zodat iedere geïnteresseerde een beetje op de hoogte blijft van mijn filmprojecten.












